NASTIK Modele RC
Moje konto    Zawartość koszyka    Zamówienie   
Kategorie
Akcesoria elektro

Akcesoria modeli

Akcesoria spalina

Folie, farby i lakiery

Gadżety

Kleje, rzepy, wypełniacze

Koła, podwozia

Kołpaki

Ładowarki i balansery

Łodzie zanętowe

Materiały do budowy

Multikoptery (DRONY)

Osprzęt RC

Paliwa i dodatki

Regulatory obrotów

Samochody

Samoloty

Serwomechanizmy

Silniki elektryczne

Silniki spalinowe
  Benzynowe
    Części siln. benz.
    Gaźniki
    Tłumiki DA/DL/GF/ZG
    Tłumiki MVVS
    Tłumiki ROTO
  Żarowe 2-takt ASP
  Żarowe 2-takt OS Max
  Żarowe 4-takt OS Max
  Żarowe 4-takt SAITO

Symulatory

Szybowce

Śmigła

Zasilanie
Promocje
RAY Karta programowania
RAY Karta programowania
44,50zł
41,00zł
Szukaj


Wyszukiwanie zaawansowane
Bestsellery
01.Elektron. wyłącznik silnika benzynowego KILL SWITCH
02.Świeca zapłonowa NGK CM-6 (BRAK)
03.Szablon do nawiercania śmigieł DLE-30/DLE-55/DA-50 (BRAK)
04.Zacisk metalowy do rurek teflonowych 25mm
05.Rurka teflonowa 10cm na rurę 25mm
06.Zacisk metalowy do rurek teflonowych 20mm
Informacje
MVVS 175 NP TS (Twin Spark) Boxer
[MVVS3012TS]
6890,00zł 6599,00zł
MVVS 175 NP TS (Twin Spark) Boxer
Kliknij aby powiększyć

Silnik benzynowy z najwyższej półki, jeden wśród najlepszych bokserów w tej pojemności. Konstrukcja silnika NP (New Platform) charakteryzuje się nowym korpusem z zasilaniem w paliwo od spodu i membraną zapewniającą identyczne dozowanie paliwa do obu cylindrów. Porty wydechu skierowane są w dół. Wał silnika podparty jest na trzech łożyskach kulowych zaś korbowód ułożony jest na dwóch łożyskach igiełkowych INA. Tłoki wykonane są ze stopu aluminium z dużą zawartością krzemu i pokryte specjalną warstwą zmniejszającą tarcie, ułatwiającą proces docierania i wydłużającą trwałość silnika. Wewnętrza, robocza powierzchnia cylindrów pokryta jest warstwą NIKASIL-u. Silnik gwarantuje łatwy rozruch i stabilną pracę w każdym zakresie obrotów. Przeznaczony jest do wszelkiego rodzaju dużych modeli latających. 

Silnik MVVS 175 Twin Spark posiada zmienione pokrywy głowic z dwoma świecami w każdej. Silnik dostarczany jest z dwoma nowymi elektronicznymi modułami zapłonowymi ICU-B (współpracującymi ze świecami NGK CM-6) i gaźnikiem Walbro. Układ zapłonowy posiada funkcję automatycznej kontroli ssania (sterowanie serwem sprzęgniętym z klapką ssania w gaźniku) oraz dwie krzywe zapłonu w zależności od użytych tłumików.

INSTRUKCJA silnika MVVS 175 NP TS

INSTRUKCJA do układu zapłonowego ICU-T

WYMIARY

dane techniczne:

  • gażnik: walbro
  • pojemność silnika: 172,8cm3
  • dwa elektroniczne moduły zapłonowe (ICU-T)
  • waga: 4410g (silnik 4000g., 2x zapłon 210g)
  • zakres obrotów: 1000-7500
  • moc maksymalna: 19.8HP przy 6700 obrotach
  • zalecane śmigło: dwułopatowe Mejzlik EVO 31x12, Mejzlik 32x12, trzyłopatowe 30x13
  • proponowane tłumiki MVVS: kolanka 3422 + tłumiki 3421
  • proponowane łoże montażowe 3368A lub 3368B 
  • zalecana mieszanka: benzyna bezołowiowa 95 oktanów z olejem np. Mobil Racing 2T w stosunku 40:1 (30:1 podczas docierania)

W komplecie z silnikiem znajduje się olej MVVS Racing 2T (produkcja EXXON MOBILE) w butelce 250ml.

MVVS 175 NP TS (Twin Spark) Boxer MVVS 175 NP TS (Twin Spark) Boxer MVVS 175 NP TS (Twin Spark) Boxer
Więcej informacji znajdziesz na stronie www produktu.
Data dodania produktu: 31 marzec 2015.
Recenzje