NASTIK Modele RC
Moje konto    Zawartość koszyka    Zamówienie   
Kategorie
Akcesoria elektro

Akcesoria modeli

Akcesoria spalina

Folie, farby i lakiery

Gadżety

Kleje, rzepy, wypełniacze

Koła, podwozia

Kołpaki

Ładowarki i balansery

Łodzie zanętowe

Materiały do budowy

Multikoptery (DRONY)

Osprzęt RC

Paliwa i dodatki

Regulatory obrotów

Samochody

Samoloty

Serwomechanizmy

Silniki elektryczne

Silniki spalinowe
  Benzynowe
    Części siln. benz.
    Gaźniki
    Tłumiki DA/DL/GF/ZG
    Tłumiki MVVS
    Tłumiki ROTO
  Żarowe 2-takt ASP
  Żarowe 2-takt OS Max
  Żarowe 4-takt OS Max
  Żarowe 4-takt SAITO

Symulatory

Szybowce

Śmigła

Zasilanie
Promocje
3.7V 2000mAh Li-Ion FOXY 15C (18650) 2 szt.
3.7V 2000mAh Li-Ion FOXY 15C (18650) 2 szt.
69,90zł
61,00zł
Szukaj


Wyszukiwanie zaawansowane
Bestsellery
01.Elektron. wyłącznik silnika benzynowego KILL SWITCH
02.Świeca zapłonowa NGK CM-6 (BRAK)
03.Szablon do nawiercania śmigieł DLE-30/DLE-55/DA-50 (BRAK)
04.Zacisk metalowy do rurek teflonowych 25mm
05.Rurka teflonowa 10cm na rurę 25mm
06.Zacisk metalowy do rurek teflonowych 20mm
Informacje
MVVS 116NP IRS Boxer
[MVVS3010NP]
4799,00zł 4499,00zł
MVVS 116NP IRS Boxer
Kliknij aby powiększyć

Najnowsza wersja silnik benzynowego MVVS 116 (wprowadzenie na rynek w 2013 roku) z gaźnikiem usytuowanym w dolnej części karteru.

Silnik dostarczany jest z nowym elektronicznym modułem zapłonu ICU-B (współpracującym ze świecami NGK CM-6) i gaźnikiem Walbro. Układ zapłonowy posiada funkcję automatycznej kontroli ssania (sterowanie serwem sprzęgniętym z klapką ssania w gaźniku) oraz dwie krzywe zapłonu w zależności od użytych tłumików. Przeznaczony jest do wszelkiego rodzaju modeli latających ze szczególnym uwzględnieniem akrobatów i 3D.

Dokładną mieszankę paliwa i równe zasilanie obu cylindów zapewnia precyzyjny tandem gaźnika i membrany w dolnej części karteru. Porty wydechu skierowane są w dół. Wał silnika podparty jest na dwóch łożyskach kulowych i jednym łożysku igiełkowym, zaś korbowód ułożony jest na dwóch łożyskach igiełkowych INA. Tłok wykonany jest ze stopu aluminium z dużą zawartością krzemu i pokryty specjalną warstwą zmniejszającą tarcie, ułatwiającą proces docierania i wydłużającą trwałość silnika. Wewnętrza, robocza powierzchnia cylindrów pokryta jest warstwą NIKASIL-u. Silnik mimo mniejszej pojemności ma parametry silników 120ccm.

INSTRUKCJA silnika MVVS 116NP IRS

INSTRUKCJA do układu zapłonowego ICU-B

WYMIARY

dane techniczne:

  • gażnik: Walbro z dyfuzorem
  • pojemność silnika: 116cm3
  • elektroniczny moduł zapłonu ICU-B
  • waga: 3310g (silnik 3100g., zapłon 210g)
  • moc maksymalna: 11 PS/5900 obr.
  • zakres obrotów: 1000-7500
  • zalecane śmigła: dwułopatowe 28x10-14, 30x10-12, 32x10, np. Mejzlik 30x10 (obroty 6200), trzyłopatowe 28x10
  • proponowane tłumiki MVVS: kolanka 3413 + tłumiki 3204/3411 lub dwie rury rezonansowe 3410
  • proponowane łoże montażowe 3365 
  • zalecana mieszanka: benzyna bezołowiowa 95 oktanów z olejem np. Mobil Racing 2T w stosunku 40:1 (30:1 podczas docierania)
  • dostępny w wersjach: srebrnej, srebrno-niebieskiej i biało-niebieskiej

W komplecie z silnikiem znajduje się olej MVVS Racing 2T (produkcja EXXON MOBILE) w butelce 250ml.

MVVS 116NP IRS Boxer MVVS 116NP IRS Boxer MVVS 116NP IRS Boxer MVVS 116NP IRS Boxer
MVVS 116NP IRS Boxer MVVS 116NP IRS Boxer MVVS 116NP IRS Boxer MVVS 116NP IRS Boxer
Więcej informacji znajdziesz na stronie www produktu.
Data dodania produktu: 09 listopad 2014.
Recenzje