NASTIK Modele RC
Moje konto    Zawartość koszyka    Zamówienie   
Kategorie
Akcesoria elektro

Akcesoria modeli

Akcesoria spalina

Części zamienne

Folie i farby

Gadżety

Kamery

Kleje, rzepy, wypełniacze

Koła, podwozia

Kołpaki

Ładowarki i balansery

Łódki

Materiały do budowy

Multikoptery (DRONY)

OKAZJE

Osprzęt RC

Paliwa i dodatki

Regulatory obrotów

Samochody

Samoloty

Serwomechanizmy

Silniki elektryczne

Silniki spalinowe

Symulatory

Szybowce

Śmigła

Śmigłowce

Zasilanie
Promocje
Thunder Tiger 1m NAULANTIA KIT (niebieska)
Thunder Tiger 1m NAULANTIA KIT (niebieska)
799,00zł
599,00zł
Szukaj


Wyszukiwanie zaawansowane
Bestsellery
01.Konektor DC3-A (do regulatora)
02.Snap metalowy M2 "A"
03.Śmigło 8x4
04.Konektory pozłacane 3.5mm
05.Mocowanie bowdena GWS EZ 2.0mm (BRAK)
06.Konektor DC3-B (do pakietu)
Informacje
Moje modele

Super Sports 40 produkcji The World Models - obecnie ma już innego właściciela. Mój pierwszy samolot spalinowy. Świetny model dla początkujących i sredniozaawansowanych w "spalinach". Wytrzymała i dobra konstrukcja. Rewelacyjnie się nim lądowało. Właściwie to nie ma do czego się doczepić. Rozpiętość 1.42m, waga do lotu 2350g. Mój napędzany był OS Max 46LA, śmigło APC 11x6.


 Stinger produkcji Topmodel Cz. Fajny pylonik napędzany u mnie silnikiem MEGA ACn 16/15/6. Pozostałe elementy napędu to: łopatki Aeronaut 7x6, regulator Dualsky 18A, pakiet Dualsky 1800mAh 16C 11.1V. Model wyśmienity do rekreacji jak i ostrego szaleństwa w powietrzu. Zastosowany napęd pozwala na łatwe wyważenie modelu i zapewnia sporą nadwyżkę mocy wystarczająca do nieograniczonego pionowego wznoszenia. Czas lotu minimum 15 minut a  może być znacznie dłuższy, gdyż silnika można używać chwilowo a model szybko i sprawnie porusza się lotem szybowym. Model jest łatwy w transporcie bo wejdzie w całości do każdego samochodu. Według mnie obowiązkowa pozycja w hangarze każdego modelarza. Dla mnie rewelacja!


Spectrum produkcji Hobbico - obecnie już EOP (end of production). Mój drugi spaliniak. Typowy F3A club. Robi to co pilot potrafi. Model szybki, zwrotny i wytrzymały za wyjątkiem mocowania goleni w płatach. Zbyt słaby materiał w skrzydle do którego przykręca się podwozie powoduje, że łatwo można uszkodzić skrzydło (goleń wychodzi górną powierzchnią skrzydła). Ja po kilku lotach wymontowałem oryginalne podwozie główne i zamontowałem podwozie z drutu przed skrzydłem bezpośrednio do kadłuba. Musiałem powalczyć trochę z SC po tych przeróbkach, ale od tego czasu problem podwozia przestał istnieć. Model ma trochę dziwną konstrukcję, gdyż cały grzbiet kadłuba i połowa dolnej części są z plastikowych wytłoczek. Plastik jest o tyle problematyczny że ciężko zrekonstruować go na wypadek kraksy (na szczęscie jest też wytrzymały). W moim modelu jedynie nadtopił się w okolicach wydechu. Model posiada charakterystyczne tęczowe malowanie z góry i szachownicę z dołu (specyficzna, dość gruba folia nie do zdobycia w przypadku potrzeby rekonstrukcji :-(). Rozpiętość 1.38m, waga mojego gotowego do lotu 2700g. Mój Spectrum napędzany jest bardzo mocnym i ogólnie świetnym silnikiem MVVS 8.0 GFS/R ABC + pseudo rezonans czarny MVVS-a, śmigło APC 11x6. Napęd ten wystarcza by pociągnąć model pionowo do góry.


EXTRA300S produkowana przez CMPro. Typowy akrobat. Model konstukcyjny, przyzwoicie wykonany. Mocowanie podwozia solidne (w przeciwieństwie do kilku innych modeli CMPro). Trochę czasu ubiegło niż dopracowałem ten samolot tak, by ładnie sie prezentował i latał (długo walczyłem z tłumikiem puszkowym MVVS-a zanim wyrzuciłerm go na śmietnik, bo tylko do tego sie nadaje). Ostatecznie w modelu zamontowałem porządny tłumik a'la Pitt z oferty MVVS-a. Nie jestem ekspertem w akrobacji więc nie podejmuję się opisania jego możliwości akrobacyjnych. Model lata na pewno poprawnie, nie wykazuje żadnych negatywnych tendencji. Wadą jest masa. W moim wypadku gotowa do lotu EXTRA waży 3950g. Silnik który w niej zamontowałem - MVVS 15 GFS/R ABC w konfiguracji z wymienionym tłumikiem i śmigłem APC 14x6 daje wystarczająco duży ciąg ale o nadwyżce mocy można zapomnieć. Zapewne rura rezonansowa dodała by trochę obrotów śmigła, jednak wątpię by napęd ten był w stanie pociągnąć model o wadze niespełna 4kg pionowo (bez ograniczeń) do góry.

Lancair ES z firmy Great Planes. Ten model zawsze bardzo mi się podobał. Świetnie lata, zarówno szybko jak i powoli, ładnie ląduje z wyciągniętymi klapami. Rozpiętość nieco ponad 2m, waga około 4kg (nie ważyłem). Silnik jaki do niego zamontowałem to OS Max FS91II Surpass.

Dalej