Zawartość opakowania
Zestaw zawiera silnik benzynowy Evolution 33GX, tłumik "wraparound pitts" z akcesoriami, elektroniczny zapłon, gaźnik z pompą.
Własności:
- Nowoczesny elektroniczny zapłon CDI (Capacitive Discharge Ignition). Napięcie zasilania: 4.5 - 8.4V - 4 do 6 ogniw NiMH lub 2 ogniwa LiPol
- Moduł zapłonowy na połowiczną wielkość standardowych modułów oraz niższą masę
- świeca zapłonowa CM-6
-
Prosty ręczny rozruch
-
Niezawodna praca na wolnych obrotach
-
Cicha praca
-
Ekranowany przewód zapłonowy i końcówka świecy
-
W zestawie tłumik wraparound typu "pitts"
-
Duży moment obrotowy
-
Duży zakres stosowania śmigieł od 17x8 do 20x8
-
Znacznie czystsza i ekonomiczniejsza praca w porównaniu do silników żarowych
-
Jako paliwo stosuje się benzynę z liczbą oktanową 87-92, mieszanka z olejem do silików dwutaktowych w stosunku 25:1
INSTRUKCJA
Parametry techniczne:
- Pojemność: 1.98 (33cm³)
- Śr. tłoka: 35.7mm
- Skok: 29.5mm
- Masa: 1102g – sam silnik
- Masa całkowita: 1384g
- Gładź: stalowy wkład, tłok aluminiowy z pierścieniem
- Rozmiar śmigła: 17x8 do 20x8
- Paliwo: benzyna 87-92 okt. mieszanka z olejem 25:1
- Zapłon: Zasilanie 4.5-8.4V, masa 103g
- Tłumik: wraparound pitts, masa 166g
- Wał: 3/8"-24
- Świeca: CM-6
- Zakres obrotów: 1500-9000
|