NASTIK Modele RC
Moje konto    Zawartość koszyka    Zamówienie   
Kategorie
Akcesoria elektro

Akcesoria modeli

Akcesoria spalina

Części zamienne

Folie i farby

Gadżety

Kamery

Kleje, rzepy, wypełniacze

Koła, podwozia

Kołpaki

Ładowarki i balansery

Łódki

Materiały do budowy

Multikoptery (DRONY)

OKAZJE

Osprzęt RC

Paliwa i dodatki

Regulatory obrotów

Samochody

Samoloty

Serwomechanizmy

Silniki elektryczne
  AXi Cyclone
  AXi Gold Line
  AXi Gold Line V2
  Części i akcesoria
  Dualsky Motors
  Dualsky Track&Field (auta)
  EMAX
  FOXY G2
  GWS + napęd tunelowy
  Keda Model
  MEGA MOTOR
  MVVS
  Precision Aerobatics THRUST
  RAY Inrunner
  RAY Outrunner
  SAVOX heli
  Silniki szczotkowe
  Topmodel XPower
  TowerPro
  TURBINY - napęd tunelowy
  ZESTAWY

Silniki spalinowe

Symulatory

Szybowce

Śmigła

Śmigłowce

Zasilanie
Promocje
Thunder Tiger 1m NAULANTIA KIT (niebieska)
Thunder Tiger 1m NAULANTIA KIT (niebieska)
799,00zł
599,00zł
Szukaj


Wyszukiwanie zaawansowane
Bestsellery
01.Dualsky Z5 - wentylator (BRAK)
02.Dualsky Z5-7.5 Modified
Informacje
Dualsky Z5-5.0 V2 Challenger Modified
[Z5-50V2]
259,00zł 219,90zł
Dualsky Z5-5.0 V2 Challenger Modified
Kliknij aby powiększyć

Silnik należący do prestiżowej serii silników samochodowych marki Dualsky.

Charakterystyczne cechy silników serii Z5 V2:

  • tytanowy kolor korpusu z laserowo wygrawerowanymi opisami
  • uzwojenie gęsto nawinięte
  • nowa lżejsza konstrukcja
  • nowo opracowany wirnik posiada mocowania i zdejmowania wentylatora co pozwala na wykorzystanie zarówno przez "zwykłych" użytkowników samochodów jak i zawodników; wentylator można dokupić opcjonalnie
  • nowoopracowana, bardzo lekka przednia pokrywa zapewnia więcej miejsca na regulacje
  • nowoopracowana tylna pokrywa rozpraszająca ciepło zamocowana za pomocą 3 śrub
  • możliwość ustawienia timingu poprzez regulację tylnego dekielka  mocowanego na 3 śrubach
  • duże łożyska o zwiększonej wytrzymałości
  • gniazdo kabla sensowa jest ustawione prostopadle do podłoża do zmniejsza prawdopodobieństwo utraty kontaktu przy zagiętym kablu
  • nowoopracowana, posrebrzana płyta miedziana o dużej powierzchni pozwalająca rozproszyć ciepło z cewki
  • silniki 10.5T, 13.5T oraz 17.5T posiadają aprobatę ROAR
  • duży wybór wersji od 3.5T do 21.5T; na zamówienie możliwe jest przygotowanie wersji 3.0T, 4.0T i 5.0T

Silnik serii DIRECT, sensorowany, "Modified", dedykowany do samochodów w skali 1/10 i 1/12 szosowych i terenowych.

Dzięki wysokiej jakości łożyskom typu "longlife" silnik jest praktycznie bezobsługowy. Konstrukcja silnika (w pełni metalowa puszka) zapewnia odpowiednie chłodzenie - specjalna folia odprowadza nadmiar ciepła z bloku zwojenia do metalowej, tylnej pokrywy. Przy okazji waga silnika wynosi tylko 170g co czyni go jednym z lżejszych w porównaniu z konkurencją.

INSTRUKCJA i specyfikacja silników serii Z5

SPECYFIKACJA: 

  • Zwoje: 5.0
  • Wentylator: brak (możliwość dokupienia)
  • Konstrukcja: Sensor-based
  • Rozmiar silnika: klasa 540; 51.2 x 35.9 mm
  • Rozstaw śrub montażowych: 25.4 mm 
  • Zasilanie: (3.7 - 7.4V) 4-6 ogniw Nixx (1.2V/ogniwo) lub 1-2x Li-Po
  • KV (RPM/V): 5900
  • Magnesy: neodymowe, spiekane niklowane (jednocześciowe, wysokoodporne)
  • Waga: 170 gram  
  • Średnica osi: 0.125” (3.175mm) [przystosowana pod wszystkie występujące zębatki]
  • Łożyska: dwa wysokiej jakości typu "longlife"
  • Pierścień timingu: tak
  • Zabezpieczenie termiczne: tak
  • Moc maksymalna: 541W
  • Prąd bez obciążenia przy 7.2V: 4.7 A
  • Oporność wewnętrzna: 4.6 mOhm
  • w komplecie kabel do podłączenia z sensorowanym regulatorem (np. Dualsky XC800TF), po 2 szt pierścieni o wysokościach 1.3mm, 1.5mm i 1.5mm oraz 2 szt o-ringów gumowych

Dualsky Z5-5.0 V2 Challenger Modified Dualsky Z5-5.0 V2 Challenger Modified Dualsky Z5-5.0 V2 Challenger Modified
Dualsky Z5-5.0 V2 Challenger Modified Dualsky Z5-5.0 V2 Challenger Modified
Więcej informacji znajdziesz na stronie www produktu.
Data dodania produktu: 03 lipiec 2016.
Recenzje