Nowa, opracowana na bazie serii TE-MR wersja silnika w pełni przygotowana do zastosowania w systemach wielowirnikowych i UAV.
W serii MR każdy model silnika występuje w dwóch wersjach: HIGH POWER - dla maksymalnych osiągów oraz w wersji LONG RUNNING TIME - dla maksymalnie długiego czasu lotu.
Silniki Dualsky serii MR nie mają wystającego wału. Śmigło mocowane jest bezpośrednio do rotora silnika dzięki czemu cały napęd ma niższą wysokość oraz wagę, ponadto eliminuje się potencjalne źródło wibracji jakim jest piasta śmigła. W zestawie z silnikiem użytkownik otrzymuje piastę aluminiową M6 mocowaną do rotora za pomocą 4 śrub - pozwala to na korzystanie nie tylko ze śmigieł węglowych Dualsky ale również szerokiej gamy śmigieł innych producentów.
Do silników XM5010/5015MR polecamy odpowiednio przygotowane węglowe śmigła Dualsky, które posiadają dedykowane otwory montażowe. Zalecamy również wykorzystanie regulatorów obrotów Dualsky MR 400Hz.
Seria Dualsky MR to HIGH-END-owa linia silników niskoprofilowych, 28-polowych o dużym momencie obrotowym przeznaczona dla najbardziej wymagających platform.
Cechy silników serii MR:
- 28 polowy opracowany od nowa na potrzeby systemów wielowirnikowych/UAV
- bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach z serii TE-MR
- stator 2 generacji, zwiększona efektywność silnika
- nowy sposób nawinięcia silnika, zmniejszona oporność i zauważalna niższa temperatura po dłuższej pracy
- demontowalny stator dla ułatwionej obsługi serwisowej
- wysokiej jakości duże (nie chińskie) łożyska - cicha praca i duża trwałość
- długie na 58cm silikonowe przewody 16AWG - bardzo eleastyczne i łatwe w instalacji
- wiele otworów do mocowania, m.in. pod ramy DJI
- nowy design i perfekcyjna obróbka - silnik wygląda klasowo!
- niski profil, najwyższa jakość wykonania oraz użyte materiały pozwalają na wykorzystanie silników serii MR w najbardziej zaawansowanych konstrukcjach wielowirnikowych
- wersja silnika i numer seryjny wygrawerowane laserowo
- trwałość silnika 3 razy wyższa niż standardowego silnika trójfazowego
- maksymalna efektywność silnika poprzez idealną precyzję dopasowania statora i rotora (minimalna szczelina pomiędzy statorem i rotorem)
- DYNAMIC BALANCING - silniki są fabrycznie dynamicznie wyważone więc pracują bez wibracji - silniki serii TE mogą znosić największe obciążenia
- uzwojenie jest cieńsze, pokryte odpornym na wyższe temperatury lakierem (izolacją), dzięki czemu izolacja jest lepsza i jednocześnie zmniejszona oporność wewnętrzna
- "otwarta" budowa silnika o dużych szczelinach wentylacyjnych zapewnia maksymalne chłodzenie
Podstawowe dane:
- silnik 28 polowy
- wymiary: fi 50 x 36mm
- rozstaw śrub mocujących:
- zasilanie: 6 ogniw Li-pol
- waga: 150g
- KV: 390 obr/V
- zalecane śmigła: zasilanie 6S od 15x5 do 16x5
- prąd: maks. 34A (chwilowe do 15 sekund)
- moc ciągła (8 min.): 416W
- moc max: 756W
- pobór prądu bez obciążenia (10V): 0.8A
- oporność wewnętrzna: 58mOhm
- zalecany regulator: Dualsky XC-40-MR
- zastosowanie: kwadrokoptery o wadze do 5kg, heksakoptery o wadze do 7kg
- w komplecie: piasta M6 do "zwykłych" śmigieł nakręcana na rotor za pomocą 4 śrub impulowych M3, podkładka + 4 śruby impulowe M3 do mocowania śmigieł węglowych Dualsky, 3 pary konektorów typu DB3 3.5 mm wraz z rurkami termokuczliwymi
Specyfikacja silników bezszczotkowych Dualsky serii XMxxxxTE [pdf]
|