Wysokiej jakości silnik do wiekszych modeli elektrycznych lub na tzw E-konwersje, czyli przerobienie najmniejszego modelu spalinowego pod silnik elektryczny. XM3530CA-10T to odpowiednik silnika spalinowego pojemności 0.10 czyli około 2cm. Oś na dwóch solidnych łożyskach kulowych. Perfekcyjne wykonanie i osiągi. Duże powierzchnie nawiewowe dla lepszego chłodzenia.
Podstawowe dane:
- wymiary: fi 35 x 30mm
- średnica ośki: 4mm
- zasilanie: 2 ogniwa Li-xxx, 6-8 ogniw Ni-xx
- waga:74g
- KV: 1430 obr/V
- prąd do 16A, chwilowo do 28A (15s)
- zalecana konfiguracja: śmigła 7x5 - 9x5
- moc: 250W (klasa silników spalinowych 0.10)
- w komplecie: łoże do mocowania, piasta śmigła do montażu wstecznego, przewody silnika są zakończone goldami (DB3) 3.5mm
Uwaga! Wszystkie aktualnie oferowane silniki Dualsky mają oś po stronie nieruchomej dzięki czemu nadają się do montażu zarówno 'za wręgą' jak i 'przed wręgą' przy użyciu przykręcanej do rotora piasty, znajdującej się w zestawie.
Specyfikacja silników bezszczotkowych Dualsky serii XM [PDF, 184kB]
|